Büyükdere Cad. No:79/A Mecidiyeköy/Şişli - İSTANBUL
Diş Tedavileri

Estetik Diş Tedavilerimiz

Genel Anestezi ile Diş Tedavisi

Anestezi seçeneği tedavi sırasında ne olup bittiğine dikkat etmeden diş hekiminde rahatça vakit geçirip diş tedavisi yapılabilmektedir. Genel anestezi ile diş tedavisi yapan uzmanlar kişilerin bireysel durumlarına sin

Porselen Diş Kaplama

Kişiler diş yapılarının bozuk olmasından dolayı rahat konuşamayarak gülmelerini hep gizlerler. Ancak gelişen teknoloji ağız ve diş sağlığı konusunda da birçok alternatifi sunarak dişlerin daha sağlıklı ve beyaz olmasını sa

Diş Eti Hastalıkları (Periodontoloji)

Diş eti hastalıkları (periodontoloji) dişi değil de dişi çevrelemekte olan ve destekleyen dokuları etkileyen bir çeşit enfeksiyon hastalığı olarak bilinir. Hiç çürük olmayan dişlerde bile bu hastalık sebebiyle d

Diş Taşı Temizliği

Birçok uzman tarafından, vücut sağlığının ağızdan başladığı kabul edilmektedir. Sağlıklı beslenme de ancak sağlıklı ağız yapısı ile gerçekleşebilir. Toplumumuzdaki yanlış bir kanı ise, sadece diş fırçalamanın ağı

Bilinçli Sedasyon

Bilinçli sedasyon genel anestezi uzmanları tarafından, bazı ilaçlar kullanılarak, hastaların bilinci açıkken oluşturulmakta olan deri uyku halidir. Bu bir tür genel anestezi değildir. Hastane veya ameliyathanelerde de

Diş Çekimi

Anestezi altında diş koltuğuna oturmak bazı insanlar için çok korkutucu olmaktadır. Fakat göründüğü kadar korkunç değildir. Diş çekimi az komplikasyonu ve minimal ağrı ile sık görülen bir cerrahidir. Çeşitli

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Diş hekimine gitmek veya diş tedavi süreçleri kişilerin en korkulu rüyası olmaktadır. Her diş hekimi kendi alanında uzman bir şekilde hareket etmeyecektir. Genel diş hekimi sizin bir noktada yaşamış olduğunuz sorunları anlamayabil